Sparekassen Kronjylland

Vi vil hjælpe kunderne til at få det bedste ud af deres økonomi 

Vi er her for at være til gavn og glæde for vores kunder, og vi skal med vores viden og produkter gøre en positiv forskel for kunderne. Samtidig ønsker vi at drive Danmarks bedste pengeinstitut i balance.

Det betyder, at Sparekassen altid skal være en rigtig god forretning, der både er kendt for gode finansielle resultater og er respekteret for den måde, som vi driver vores forretning på. En arbejdsplads, som samfundet påskønner, og hvor man som medarbejder er stolt af at arbejde. En Sparekasse præget af engagement og med højt til loftet. Vi er en Sparekasse, som ledes både med hjernen og hjertet. Balancen mellem vores fire interessenter er helt essentiel.

Kunder

Vi ønsker langvarige relationer med vores kunder – helst gennem hele livet.

Gennem sparring med Sparekassens kunder ønsker vi at bidrage til, at den enkelte kunde får bedre økonomiske muligheder. I forhold til erhvervskunder er Sparekassens ambition, at vores rådgivning skal være med til at udvikle og styrke den enkelte erhvervskunde og dermed også bidrage til vækst i de lokalområder, hvor Sparekassen har afdelinger.

Vi har klare etiske kodeks for rådgivningen i Sparekassen – retningslinjer, der rækker udover det almindelige rådgivningsansvar. Eksempelvis må en rådgiver i Sparekassen aldrig rådgive om/sælge produkter, som rådgiveren ikke selv fuldt ud forstår.

Sparkron Afdeling